Müşteri Deneyimi Puanlama Modülü Kampanya Özellikleri
Sipariş veren müşteriye belirli bir gün sonra (Kaç gün sonra olacağı ayarlanabilmektedir) bir e-posta gönderilir, e-posta içinde, müşterinin aldığı ürünler ve bağlantı adresleri bulunmaktadır.
E-posta içinde müşteriye, aldıkları ürünler ile ilgili, yorum eklediklerinde bir puan kazanacağı bilgisi yer almaktadır.
Müşteri aldığı ürünler ile ilgili her yorumunda bir puan kazanacaktır, ancak almadığı ürünler ile ilgili yorum yaptığında herhangi bir kazanımı olmayacaktır.
Bu sayede gerçek yorumların alınması sağlanmakta, özgün içerik artırılmakta, arama motorlarında yükselme imkan oluşmakta, müşteri memnuniyeti artmakta, başka müşterilerin yorumları okuyarak ürün satın alma ihtimali güçlenmektedir.