Her geçen gün yeni müşterilere ulaşmak daha çok maliyetli bir hale gelmektedir. E-Ticaret siteleri yaygınlaştıkça reklam maliyetleri de buna paralel olarak artmaktadır. E-Ticaret siteleri için müşteriye ulaşmak bu kadar zor olduğuna göre o zaman siteyi ziyaret eden müşteriye bir şekilde satış yapabilmenin yolları için çok düşünmek, projeye göre stratejiler uygulamak gerekmektedir.
T-Soft e-ticaret yazılımı, birbirinden farklı kampanya modülleri ile ziyaretleri satışa dönüştürmekte, satış hacimlerini de kat be kat artırabilmektedir. Nasıl bir ziyaretçiye satış yapmak önemli ise, e-ticaret sitesinden bir ürün almak üzere olan müşteriye, cazip teklifler sunarak bir kaç ürün daha satmak ta o kadar önemlidir. Kampanya fikirleri, insanın hayal gücü kadar farklı olabilmektedir. Fakat yazılımlar bir kurgu ile yapıldığı için, bu fikirlerin bir yazılımda toplu bir şekilde olabilmesi mümkün değildir. Her fikir, detaylı bir şekilde, planlanarak, diğer kampanya seçenekleri ile çakışan noktaları irdelenerek, her ihtimal göz önüne alınarak bir kampanya modülü olarak tasarlanmalı ve hazırlanmalıdır. Zaman zaman bu kampanya fikirlerinin her birinin yapılması aylarca zaman alabilmektedir.
Bu konu bu kadar önemli olduğuna göre, bizim yazılımımızda en harika, en mükemmel, en süper kampanyalar var diyerek, konuyu geçiştirmek te, o keyifli kelimelerin tam zıddı kadar boş anlamlar ifade etmektedir. Bir yazılımın sunduğu, her bir kampanya seçeneği tüm opsiyonları ile birlikte ayrıntılı bir şekilde müşterinin bilgisine sunulmuyorsa, burada büyük bir soru işareti oluşmaktadır.
T-Soft kampanya senaryolarında kampanyaların başlama ve bitiş tarihleri yönetilebilmekte, herhangi bir müdahale olmadan kampanyalar başlayabilmekte ve sona ermektedir.
T-soft e-ticaret sisteminde, yapılabilen kampanya seçenekleri ve kapsamları aşağıda ayrıntılı bir şekilde bilginize sunulmaktadır.